Languages
Reklamacje

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

1.    Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Marwiol Marek Rękawek, skr. pocztowa 54, 17-300 Siemiatycze, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@marwiol.pl.

1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2.    Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego

2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres Marwiol Marek Rękawek, skr. pocztowa 54, 17-300 Siemiatycze, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@marwiol.pl.

2.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

2.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

 

Koszyk

produktów:: 0

wartość:: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zaloguj się
Waluty
Nowości
Filament PET 1,75 mm, burgund - 1 kg
Filament PET 1,75 mm, burgund - 1 kg
59,99 zł 48,77 zł
szt.
Czarny filament PLA 1,75 mm 1 kg
Czarny filament PLA 1,75 mm 1 kg
59,99 zł 48,77 zł
szt.
Filament HIPS 1,75 mm, czarny, 1 kg
Filament HIPS 1,75 mm, czarny, 1 kg
79,99 zł 65,03 zł
szt.
Naturalny filament PC-ABS 1,75 mm 1 kg
Naturalny filament PC-ABS 1,75 mm 1 kg
109,99 zł 89,42 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl